get this party started

Har precis kollat klart på How i met your mother, cried a bit, är känslig för fina far och dotter scener har jag märkt..hehe. det är viktigt att ta tillvara på det man har, jag ska försöka justera ( ska googla detta och kolla om jag stavat rätt) mitt egna sätt att tänka för att få mig själv att må bättre, man väljer ibland själv att sitta och gnaba och tänka på saker då man istället kunde gjort något som gör en glad och istället må bättre. Man måste lära sig att man måste sluta tänkta. SLUTA TÄNK SÅ JÄVLA MYCKET!

Bara för att jag vet att Alice och Lisa läser så är jag noggran med stavningen bara så ni vet att jag tänker på er.
Orkar förövrigt inte googla och kolla om ordet där uppe är rättstavat så går på magkänslan. Jag har haft ett jätte fint nyår, och hoppas på att detta året blir bättre är det förra, vilket jag är helt övertygad om.



Sweet huh? Robert Sheehan

Kommentarer
Postat av: lis

Haha, vad söt du är! Jag hade den bästa nyår hittills.

2012-01-03 @ 19:48:09
Postat av: Ali

det gör lite ont att säga att noggrann stavas med två n. Så jag säger inget.



Ses imorgon sötsötlina

2012-01-03 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback