At Work

Jag är och jobbar, bakar kaka och väntar på att tanterna och gubbarna ska komma och join  me. Jag avskyr att min iPhone ska rätta alltid när man skriver, då tar allting längre tid.  Har ont i huvudet då jag igår påväg hem från en långpromenad med Lisa ramlar och läggermig raklång precis vid spårvagnshållplatsen, låtsas inte om att det är massa folk omkring mig,pokerface reser mig upp och går iväg. Av någon jävla anledning ska man alltid göra ljud ifrån sig när man ramlar vilket inte gör situationen lättare.

Kommentarer
Postat av: Lis.a

HAHAHAHAAHAHAHAHHA! JAG DÖÖÖÖR! Faaaan att jag missade det! AHHAHAHAHAHAH fy fan vad kul! Förlåt Lini, men det gjorde fan resten av min dag. Du är love. Underbara du. Hahahahahah! Ska skratta för mig själv resten av kvällen när jag ser dig ramla. Haha.

2012-01-25 @ 18:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback