Onsdag

Jag är så fruktansvärt trött, orkar inte hålla upp ögonen och snart kommer kyrkan hit och vi ska sjunga. Jag är ledig imorgon vilket är helt underbart. Och bokade i måndags en resa till Egypten! Tycker verkligen att jag förtjänar det med tanke på hur mycket jag fick utstå förra året, Och hur mycket jag kommer få utstå när pappa har opererat sig och bokstavlig talat inte kan röra sig från sängen eller när mamma opererar sig igen då kommer jag ha en del att göra, Men förhoppningsvis får han hemtjänst. Jag börjat bli trött på att inte kunna säga nej och detta får mig att mår dåligt då jag hela tiden gör saker för att vara snäll och inte av egen vilja, vilket också gör att jag förlorar på det själv. Är trött på att folk utnyttjar mina svagheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback