Nice bitch

Firade Issas 19 årsdag igår, Jag har väldigt många sexy pictures på er flickor jag ahr valt att bevara dom hemliga but you never know. Det var trevligt och jag tackar för gårdagen, Vi begav oss sedan till stan.

Jag har idag börjat fundera på balklänning och känns som alla redan är klara med sina så får sätta fart men tror dock jag ska ha en klänning som jag har här hemma, och så har jag även en studentklänning som jag kan ha, Ekonomiskt säger jag!


Jag gillar färgen, men jag funderar om jag ska köpa en ny iallafall fast jag vet inte.
Hur många skall ha en lång eller kort balklänning? fan tror jag vill ha en kort en.

MIN KAMERA FUNKAR IGEN, HELL YEAH!

Kommentarer
Postat av: gabbi

min går till vaderna typ. men den lila va ju fin. btw så diggar jag ballongerna

2010-01-18 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback