Hi my angels

Första dagen i skolan över, så onödigt vi hade inte ens några riktigt lektioner. Det ändå vettiga med dagen var att vi fick våra scheman, mitt schema är helt okej är ledig på tisdagar happy lina muchos för det! nu kommer jag låta som en jävla morsa, klart jag gärna sitter hemma hela dagarna men det är ändå skönt att komma in i rutinerna igen, för lets face it livet blir inte bättre eller enklare efter skolan, för då kommer jag vara arbetslös, eller ta ett jävla skitjobb där man jobbar 8 - 5 och det är nog inte så jävla mycket bättre, olycklig kommer jag vara då. Visst om jag åker till London eller så men inte har jag några pengar för det, får la hoppas att man klarar sig iallafall.
För att vara är jag bara livrädd för att ta studenten...

nog om det ALICE! jag har hittade två nya the kooks låtar på spotify som jag aldrig sett förut är därför glad nu och vill föra detta vidare. Stole Away och It can be so hard...search bitch!








Kommentarer
Postat av: gabbi

ooh jag är också rädd för studenten shit asså. OOH JAG SKA SEARCHA låtarna

2010-01-11 @ 17:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback