Freeedag!

åh! jag hatar våran klass som in i helvetet, men jag har iallafall mina små flickor!
Det bästa på hela veckan är när man sitter på spårvagnen på väg hem och tänker nu är det fredag samtidigt som man lyssnar på Jimi tha man och stirrar på sötaste killen.
Nu börjar helgen tack gode gud. På tal om gud...min kära mor visste inte vad Big Bang var...man bah hallå?Fick dom inte lära sig det i skolan eller var hon så olydig så hon skolkade?
Klart som fan att man tror på gud när man inte ens hört talas om Big bang.
Long time no see mister! Den halsen alltså!

Kommentarer
Postat av: jossan<3

jag är glad att jag har mig med..! puss<3

Postat av: lis

psykoooo!

2009-09-25 @ 20:19:23
Postat av: gabbi

ooh to bite that neck.

2009-09-27 @ 13:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback