smallvill

Jag sitter och kollar på Smallvill som jag på senare tid börjat tycka om mycket. Jag har sådan lust att göra någonting men samtidigt vill jag bara sitta här hela kvällen..wierd..

Iallafall det är onsdag idag snart fredag, snart min födelsedag, snart jul så lite gla är jag allt. Borde egentligen tvinga mig själv att göra matte med tanke på mitt IG och att jag varit sjuk, men jag orkar verkligen inte göra det! Snälla kan någon skicka mig en gnutta motivation så jag kan få G på matten iallafall....it dosn't look bright.
ÅH! falkenberg och Fish and chips lööv it!

Kommentarer
Postat av: gabbi

haha smallvill e faktiskt rätt bra,fish and chips är mumma. Vi kan plugga tsm så kan jag få g på mitt algebraprov fattar seriöst ingenting

2009-10-14 @ 17:02:44
Postat av: jossan<3

Om du vill hitta på någonting så hör av dig! jag vill med hitta på ngnting men vet inte vad. vi kan luska i det tillsammans kanske? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback