sitting here and making love

Jag har precis gjort Religions uppgiften yey för mig naj...för jag fatta inte ett skvatt!! Just nu är jag endå stolt att jag åstadkommet något och tänker vara det resten av kvällen. Sedan imorgon och i helgen ska jag plugga matte som fanfanfanfanfanfanfan p.g.a mitt jävla igigigigigigigigigigigiggigi.
I will have no life denna helgen, but when have  i ever had  a life?
Helgen bra, och just nu är jag glad för att jag ska planera vilken Ben and Jerrys glass jag ska köpa, som jag sedan kan konsumera på fredagskvällen medans jag pluggat matte.
Nu ska jag duscha. 
Topp Svart
Ondska och lidande man bara älskart...
Alice skratta inte för mitt inlägg, jag är patetisk, hoppas du inte har ont idag, Be strong!

Kommentarer
Postat av: alipali

No risk! Jag kommer inte skratta på ett tag.

2009-10-15 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback