pluggari

Jag skulle ju plugga idag,det blev ingenting med det utan jag var på torget med mamma och brände pengar, sedan kollade jag på Idol..men efter ett tag tänkte jag...vad fan gör jag? Why waste my time..so i want straight for the man, Jimi the man! Har suttit här och lyssnat i cirkus 1½ timma. Seriöst...det gör mig lycklig.

Det mest givande och underhållande i mitt liv just nu är att läsa alla kommentarer på youtube, där folk kommenterar va det tycker om klippet de just sett.  Alla Jimi videor har tusentals kommentarer och mitt mål i helgen och över huvud taget är att se så många videor och läsa så många kommentarer som möjligt. Det kanske låter jävligt boring men just nu kan jag inte komma på någonting mer underbart just nu.
Nu är jag stolt för att jag inte får så många röda sträck under orden längre.
Mina favorit kommentarer alla från Jimi Hendrix videor:
"my dream in life is to touch the afro of his gold statue and absorb all of his powers.........!"
"Damn I just had a soundgasim"
"i told yall jesus was black"
"maan that was better than sex"
Seeyaaaaaa

Kommentarer
Postat av: gabbi

kolla på tuben oc läsa kommentarer är livet ;)

2009-10-17 @ 16:04:19
Postat av: löisa

heeelt underbara kommentarer!!!!!

2009-10-20 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback