ondska

Kommit hem från kära skolan, är så stolt över att jag gick överhuvudtaget, Har ont i halsen som en jävla gris och nu tror jag febern min är tillbaka. Fast vill inte missa så mycket i skolan eftersom man bara mår sämre över hur mycket man missar i skolan när man ligger hemma och käkar glass och kurerar sig.
Åt nån tzatsiki smörja i skolan och har nu THE worst breath ever, Ska borsta tänderna lider verkligen av smaken i munnen.
Är så jävla förbannad...eller inte förbannad med besviken och ledsen över att jag fick ig på matte provet, jag orkar inte lägga ner extra tid på att plugga på om provet när jag inte är intresserad över huvud taget. Fast det är ju bara mitt eget fel.

Kommentarer
Postat av: jossan<3

jag hjälper dig med matten gumman. detta ska vi fixa. kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback