nonono

Åh..jag vill bara bort från Göteborg ett bra tag...Falkenberg hade varit perfekt.
Åh! Vill sitta i den varma stugan medans snön faller utanför med levande ljus, drickandes varm te, käka nutella med grädde, gå härliga promenader på den tomma stranden, lyssna på the kooks.
Även fast stugan är ett sommarställe är det så underbart att vara där när det snöar, det går inte att förstå riktigt. Nu är jag helt inställd på att jag ska dit på lovet om cirkus två veckor!
Knoten 164, Skrea Strand, Falkenberg är min favoritplats på hela jorden.
Take me back!

Kommentarer
Postat av: jossan<3

vi sticker dit och skiter i allt!

Postat av: Lisssssssssssaaaaah

det hade varit en dream come true . Om du vill så gör jag allt för att komma dit igen. Det finns ingenting bättre än Falkenberg och dig blandat i en ända stor smet av nutella.

2009-10-13 @ 19:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback