it all comes back to you

Käkar klementin och tänker att den nya funktionen på blogg är jätte bra ni vet den där som gör en röd linje under alla ord som är felstavade, its really really great. Ska nog tända lite ljus och gå och ta mig ett litet bad medans jag lyssnar på den ultimate badmusiken, nämligen Christian Wals och Jose Gonzales! Yeah jag skriver såna ointressanta saker.

Orderna Intressanta och adress måste vara de svåraste Svenska orden. Jag skulle då fan aldrig klara av att stava dem om det inte hade varit för den checka röda linjen saken på bloggen då hade jag antagligen kollat upp det på google, just for fun liksom.

Ett "mug shot" på Jimi henrix bara för att jag har så jävla tråkigt och bara för att liksom.
Onödiga jävla inlägg...som ni inte ens läser men som jag gör för skojs skull...hur patetiskt är inte det?

Kommentarer
Postat av: lis

jag har inte den funktionen jag tror att det är din internet användare som gör det så. asså om du har explorer eller google chrome. chrome gör alltid så om det är den du har :)



jimi är sexig och det går aldrig att lägga upp för mycket bilder på honom.



Nu kom jag på att jag gärna skulle vilja ha sex med hans sjukt feta läppar. well that's never gonna happen.

2009-10-13 @ 21:21:49
Postat av: gabbi

du är rolig du. älskar dina patetiska onödiga inlägg :P

2009-10-13 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback