Näthandel är jätte roligt

Jaha Näthandel för hela slanten och kvällen, det tycker jag är orättvisst...fem satans tjocka helvetets dörrar kapitel.
Har precis varit på en kurs med Lisatös och det var mysigt ska ni veta...
Är stolt över att jag faktiskt har gjort en redovisning fasten den inte gick alls bra i byxan. G sa läraren att jag kommer få iallafall så det kändes lungnande. Jag tänkte som vanligt att lägga ut en Luke bild men ni kanske tröttnat på dem nu?


Förövrigt så måste jag köpa En Kärlekshistoria och tillläga den i min gigantiska filmsamling..

Fan va tråkig jag är baaad.......oh kanske skall gå och ta ett bad...va dyster jag känner mig som en ånga som bara kom...tycker punkterna symboliserar det ganska bra...fan va jag vill köpa en Englandsflagga Yeah baby!
ja det var ju ett fint inlägg som en fis i luften.

Kommentarer
Postat av: gabbi

vaddå för kurs? jag har filmen men på vhs :P

2009-03-19 @ 15:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback