in i helvetets ljus

ÄÄntligen!
FAn va sur och grinig jag har varit för att min blogg och msn m.m. inte fungerar som det skall. Nu är jag så ortoligt glad så jag vet inte vad jag ska ta mig till, det är sådan skön känsla i kroppen mina vänner.
och om ni inte redan har det klart för er så är det självklart inte jag som har skrivit inlägget innan, det är bara Luke för hela slanten. Och nu på senaste tiden har Jimi Henrix växt enormt enormt i hjärtat, speciellt den vackra uppenbarelsen tillsammans med Lisa, Oj naughty naughty.




Jag känner mig elak nu när det inte är Luke Pritchard på bilden..förlåt...
Back too schoolwork...

Kommentarer
Postat av: gabbi

visst är det en härlig känsla när man får använda sin dator igen efter en lång tids väntan

2009-03-16 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback