Fan fan fan

Men den skit vagel i ögat och söndagskväll cirkus 20.00 är jag skitförbannad. Varför i hela friden kan inte livet vara bra hela tiden, varför ska man behöva göra saker an inte vill, varför kan de bara inte bara bli så som man vill, varför kan jag inte övertala min mamma om att ta en rest resa nu imorgon istället för om två månader?
Skitförbannad va lite att ta i men ni förstår vart jag vill komma..jag antar att mamma har rätt när hon säger att när jag inte får min vilja igenom blir sur. men vem blir inte sur liksom.
Jag är så trött på mig själv så jag ska fundera. 



Jimi på liseberg!!!!

Jag tyckte det var coolt att farmor visste vem Jimi Hendrix var och att hon sa att hon hade sett honom live, men jag vet inte om jhon blandar ihop personer. men tänker nu sitta och fundera lite på hur livet kunde varit om man levde då man vill leva.
Det var underbart att sitta hela natten coh prata med pappa om när han växte upp...WHYYY GOOOD WHYYY?

Kommentarer
Postat av: gabbi

jag hade viljat leva på hippe tiden

2009-03-30 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback