i need you i doo

Favorit texter by the kooks.Kanske bara intresant för isatta :)

Do You Love Me Still: "i need your heart, dancing next to my heart. in love i am" Åh jag tappar andan varje gång han avslutar den underbara mening, så vackert.

Watching the Ships Roll In: "Wishing that I could move this earth if I could..For you I would do."  Älskar denna Älskar!

Sofa Song:  "And he tried to take your soul, But didn't realise you keep it in a different hole."

Mrs. Thompson: "And if a thousand men, Couldn't put me together again, Then who am I?"

She Moves In Her Own Way: "It's not about your make-up,Or how you try to shape up,
To these tiresome paper dreams, Paper dreams honey"

Jag kan fan hållapå i evigheter, allt som Luke sjunger är som guds gåva..Han måste sluta vara så perfekt för annars kommer jag bara skriva sådannahärna inlägg...

Vettni det är nästan pinsamt hur många bilder jag har på Luke, The kooks. Jag menar jag är 17 år måste för fan skärpa mig...men det är så svårt vad skull jag annars göra liksom?

Kommentarer
Postat av: gabbi

tänk om man kunde skriva lika fint som lukan <3

2009-01-20 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback