tjovars

Jag är utmattad och golvad. Orkar faktiskt inte denna veckan mer men så känner vell alla såska hålla igen.
Har presic visat mina Ulla varor för en inte så positiv moder. Men gjort är gjort och nu får jag  leva på de cirkus 50 kr jag har på kortet till nästa månadsbidrag vilket är om exakt en månad kvar till dagen. Antar att jag kan övertala mamma och pappa att få "låna" lite men ska inte vara allt för säker.

Vill bara att lovet skall komma så jag och min kära Alice kan åka långt borta från denna skitstad och till wonderland där vi kan se snubbar med skinjackor, jeansjackor och sådan där gammal moped som fans på 70 - talet. Jag ska lätt skaffa en jeansjacka och skriva Pilsner på ryggen. För min pappa heter Peter.
Vi ska diskutera massa onödiga samtals ämnen och jag ska få höra Alice beatboxa hela dagarna långa och till och med acceptera det. För du vet att jag gillar när du gör det. Vill bara ringa dig och störa dig i ditt intensiva pluggande och diskutera Wild kids och kolla på det genom telefonen tillsammans, skrika och höra dig prata för dig själv för det behöver jag just i denna sekund. löööv you bittchhh! <333333333333333333333333333333333333333 mähehe.




Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie
-Are you Peter Dyer

Hahahah den minen är verklígen du!

Kommentarer
Postat av: gabbi

fan vad snygg den jeansjackan låter :P

2009-01-29 @ 18:31:49
Postat av: issa<3

Lina du är bäst!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback