sneak

Presis när jag skulle fota mitt rum stängde den skiten av sig. Och jag har ingen batteriladdare så jag undrar om jag kan få låna någon laddare av någon snäll ärta? Så jag kan ladda skiten.
 Men en! bild fick jag så ni kan få en sneak peak.


På bilden får ma inte så någon som hällst av mitt rum förutom min snajsiga fondvägg. Aja im a geek. 
Ska se top model ikväll, sedan får det bli Picture that, den känns lockande. 
Rebecka en gång till förlåt att jag fega ut idag, och Josefin jag ska tänka på dig hela dagen imorgon.  
Va min tet låter osammanhängande...men nu ska jag sätta mig med draken och låta energin flöda.

Kommentarer
Postat av: beccaboo

Haha nej du är inte förlåten hehe :D:D

Postat av: gabbi

oh du har kvar din coola penna :) ser jättefint ut

2009-01-14 @ 18:47:33
Postat av: jossan

Tack Gumman:D jag ska tänka på dig med imon för du behöver vara i skolan:P och ha näthandel själv utan mig. Puss

2009-01-14 @ 22:38:48
URL: http://applejos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback