Party i min stol

Jag har idag nekat 100 kronor från min mamma och röt istället att hon inte skulle muta mig bara för att jag var sur...BAD BAD! Lina du behöver verkligen den där 100 du skulle suttit tyst och tagigt imot den! Åh jag blir banans.
Efter att ha handlat upp nästan alla mina pengar idag på totalt onödiga saker..så har jag bestämmt mig att jag skall dricka 8 glas vatten varje dag..dels för att inte bli så hungrig och dels för att spola bort alla gifter i kroppen som i sin tur resulterar i att man får mindre finnar.
 
Hörde att Jos operation gick bra så jag kan sova gott inatt. Krya på dig så mycket! Det tar vi och firar med en nicholas hoult.






Kommentarer
Postat av: jossan

va bra att du kunde sova gott inatt. :D vi får se om jag kommer på måndag annars kommer jag på onsdag tror jag. hehe, ha en superbra helg så ses vi, kram

Postat av: gabbi

haha läskigt sa till mig själv förra veckan att jag skulle börja dricka mer vatten men det har inte gått så bra.

2009-01-16 @ 17:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback