Howdie

Jag har tänkt på varför jag skriver blogg...det är ju ingen som läser endå. Men jag har kommit fram till att det är kul att läsa om några år för jag orkar aldrig skriva dagbok fasten jag har försökt. Ni vet när man ser en film där det är tjejer som skriver dagbok så tycker man det är så coolt, så köper man en splitrans nu fin dagbok och orkar skriva i den i typ 3 dagar sedan glömmer man av eller inte orkar.
Men har skriver jag ju bara massa onödig skitblaja och har massa Luke bilder..men det är ju tidsfördrivande thats way! Nu kom jag på det är tidsfördrivande!



Good looking boys. Varje gång jag ser att en kille har skinjacka njuter jag och tänker "hallelulja...halelujla halelujla haleljuljaaaaaa"


Kommentarer
Postat av: beccaboo

jag läser din bloggis =). haha rolig du lina :D

Postat av: gabbi

skinnjacka is the shit. paul mmm (tårta du vet :P)

2009-01-25 @ 14:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback