Chill i need to

Efter dagen i skolan har jag verkligen tänkt...Jag ska igentligen inte bry mig om andra människor och defenetivt inte lägga ner tid på dom små partiklarna, Men jag kan inte fatta att man inte kan respektera andra männsiskor, och deras beslut. Jag ska fan göra allt för att visa vart jag står och det är inte med dom! Ja ska göra precis som dem, prata nonstophelatiden, inte respektera deras åsikter, och inte lyssna när dom pratar, ska fan inte hjälpa dom eller bry mig om att ens kolla på dem. fast då är jag precis som dom...det vill jag ju inte heller...åh
Blir så sur av att gå till skolan varje dag. Aja en dag till i skolan imorgon och desutom helt ensam på helvetes näthandel...fast jag ska inte klaga


Kommentarer
Postat av: beccaboo

hm nee, men de flesta från klassen har redan haft nät tror jag, så de e nog bra. hoppas i alla fall att du slipper skitarna, Fast de gör vi inte för vi har ju idrott imon =( bajs

Postat av: jossan<3

vi skall inte vara som dom. Vi ska vara oss själv och bara skita i dom. hugga tillbaka när dom säger något. vara spydiga. Näthandeln kommer att gå susenbusen. PPP-aktivera köttbulle.nu har du en skyddsram runt dig för de små "partiklarna". imon. ahaha kram Jos

2009-01-21 @ 18:56:48
URL: http://applejos.blogg.se/
Postat av: gabbi

precis som jossan säger å blir det problem så finns jag i skolan. de jävlarna ska fan inte tro att de kan köra med er

2009-01-21 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback