hejsan biatches

Är precis hemma från tandläkarbesöket, var skit nervös innan men väll i stolen så va det jättefint. Funderar på att vid nästa gång köra utan bedövning bara för att ha något att skryta om liksom...im a cool cat liksom.
Men iallafall bedövningen var rolig och mitt öga är typ bortdomnat. Väll på spårvagnen kände jag att folk stirrade konstigt antar att jag dreglade lite men det är gör ju inget.

Jag vet inte varför jag blev glad av att borra ett hål..men är jävligt glad att det visar sig att jag tydligen inte har tandläkarskräck lite tvärt om. Jag är gladare än jag varit på länge...det tackar jag hålet för.

När jag satte mig ner på stolen och började skriva detta ofantligt onödiga inlägg, liggen en orange liten sax framför mig, Det lockar mig så otroligt att ta saxen och klippa i tungan...gärna det där sträcket mellan undekäken och tungan om ni vet vilken jag menar?
Den bara skriker åt mig att jag skall göra det...fan...jag är ju bedövad så det skulle vara roligt...eller?

Jag tror att jag måste gömma saxen...det är bäst att jag gör det nu. Fan va fin den är igentligen jag måste börja uppskatta den lite mer.


UPDATE: Nu fem minuter efter detta inlägg måste jag erkänna...jag stog framför spegeln med saxen i käften...men jag vågade fan inte klippa. Det var nog bäst det.

Kommentarer
Postat av: Lis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag döööööööööööööör av skratt!!!! Fy fan är du hög? det är fint att du vill gömma en sax för dig själv! hahahaha! Fan är du ?

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag har så mycket som jag vill skriva. Men fan vad bäst du är kvinna! Du dreglar på spårvagnen. Jag vill vara som dig! HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH

2009-12-14 @ 16:52:28
Postat av: Lis

...och vet du, jag var så uppspelt/ upphettsad? HAHAHAHA pga ditt inlägg så¨jag satte på förstorad text på hela din sida, sådan som typ gamlingar har. så hela jävla kommentar rutan tar upp hela bilden! AHAHAHAHAHAHA fitta. hur fan får jag tillbaka skiten!?

2009-12-14 @ 16:54:26
Postat av: Becca- lever livet på mitt sätt. . .

HAHAHAHAH du ärt så bäst ju :) så jävla grym, haha får nog gömma saxen, fatta tro du hade nog känt lite ändå fast bedövningen, gud skrattar som fan när jag läser det hahaha, you are the man :)

Postat av: gabbi

haha lina wtf du och dina sjuka ganska ofta skära av sig något ideer måste du sluta med alltså :P

2009-12-14 @ 18:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback