hahahahahhaha

Jag läser precis igenom mitt examens arbete till Arbetsmiljö och säkerhet, och har antagligen skrivit detta av ren frustration och trötthet. Nu när jag läser meningen låter hela mitt arbete som ett stort fett skämt. 

"Du måste ta kontroll över din lunchrast för att du själv skall må bättre"

I sig är menningen ganska bra. Men när jag läser den förstår jag vilket skämt mitt egenvalda ämne är. Det låter som om man ska ta kontroll över något slags missbruk, men det gäller ju bara sina Lunchraster, vilket gör det hela sjukt. Låter som när jag skrev det ville förmeddela och kände för det riktigt ordentligt, ville skapa en stark mening som va powerfull som hell...tycker ni att jag var duktig?

Vet inte varför det är så kul men det är det.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Fis Lis

Jag tycker att det låter intressant och jag tror att du kan göra det ämnet riktigt intressant och bra. Vissa hoppar över frukosten och i vissa fall lika så lunchen vilket bidrar till större upptagning i de ämnen som finns i det du stoppar i dig först. Vilket brukar vara godis för skolungdomar. Det bidrar till att man blir fet. Jag tror inte att det är så många som fattar att man ska äta regelbundet. Precis som den idiotiska religionen då de fastar. Fan vad jag hade fuskat om jag hade varit i den religionen. Jag hade fan aldrig kunnat hålla mig på att inte äta. Tex, nu äter jag på min piercing. Toppen!

2009-12-14 @ 16:45:32
Postat av: gabbi

det är skitbra men lasse är ju lite holabandola så han kommer tycka det är svinbra

2009-12-14 @ 18:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback