fuckhead

Hej, igår sa jag det till mig själv. Jag ska skriva blogg varje dag..redan idag känner jag hur jobbigt och ofrestande det är, och ändå sitter jag bara för det mesta hemma och har hyper tråkigt.

Men idag så har jag och Rebecka varit så jävla grymma, för vi gjorde faktiskt Administrationen..och fan va härligt att få lämna in en uppgift man har gjort på hela året, då jag alla andra uppgifter varit några dagar sen.
Man im proud of us!

Sedan träffande jag Alicebröst och hon köpte världens coolaste skor...och nu ändrade jag stavfelet på värdens annars hade du skrattat alice söt...hoppas att det inte fortfarande är felstavat. Sedan köpte jag ett par skor och en dress.  



Aw look at that, Lisa fick också vara med.
Domma skorna köpte jag excellent bild man ser dom så bra.


Kommentarer
Postat av: Becca

I'm proud of us 2 darling:)

Postat av: fis.

baby, det gick inte så bra att uppdatera din blogg. haha! Hur mår du idag? bakis? haha:)

2009-12-20 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback