Mordhotad

Den senaste tiden har han hotats till livet på internet. På sajten Facebook finns ett 20-tal hatgrupper mot Johan. Vissa med namn som "Död åt Johan Palm" "The Assassination of Johan Palm" och "Vi vill att "Idol"-äcklet Johan Palm emigrerar från Sverige, eller helst dör".
I gruppernas diskussions- forum skriver de bland annat "dö i aids", "skjut han i huvudet när han sover", "Johan Palm måste avlida, NU!", "nästan så man vill slå honom med ett järnrör för att han e så vidrig" och "jag planerar ett mordförsök, vilka är med mej".

Fy fan! bara för att man vågar vara sig själv. Jag skäms för att vara Svensk.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tyckte inte speciellt mycket om Johan.. Men inte fan vill jag att han skall dö för det. Nej, sjukt är vad det är! Folk är inte riktigt kloka nuförtiden..

Postat av: gabbi

det kommer alltid finnas sjuka människor tyvärr

2008-11-30 @ 18:30:21
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra första adventdag! :)

2008-11-30 @ 18:33:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: ally

äckligt..

2008-12-01 @ 18:32:23
Postat av: Lis

Ja, det var väl lite att ta i. Men om jag hoppas rätt så säger det bara så. Samma sak att jag säger att du är fjortis. Dock menar jag det lite, men det är ytterst lite, johan-nörd.

You know I love you.

2008-12-02 @ 15:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback