Alice är gödig dynga

Jag har lyckats, jag har faktiskt lyckas att göra den perfekta koppen tea. Precis allting är i balans och jag bara sitter och avnjuter detta ögonblick innan jag måste stressa sönder men läxor och sådat. Sitter och små skrattar och tänker på Alice som sitter och syr hemma i sitt casa. FÅR inte glömma hur jag fixade detta nu. Paps tjatar på att jag ska komma dit och jag har en blåsa på min mun. Jag vill verkligen lägga ut en bild på luke pritchard och skriva en låång låång text om varför han är så fantasisk. Men jag tror alla redan fattat att jag tycker detta. Jag vet att det itne är kul att läsa sådanna här ytliga inlägg men jag älskar att skriva dom. Fast jag inte inte skriva oytliga inlägg för det skulle inte funka. Sen har jag gårr och  blivit idolfanatiker oxå det är lite smått pinsamt, itne långt från att bli bestatt...
hahahahaha Alice kan inte folla. så längre än så kommer hon inte.


see ya bitches.

Kommentarer
Postat av: Jossan

det är inget att vara rädd för att ha blivit idolfanatiker. bara ytterst lite.

2008-11-05 @ 12:58:01
Postat av: FisaLisa

Skriv en lång lång novell om den underbara Luke. Jag kommer läsa den. :D Det hade faktiskt varit underbart att läsa det, även om jag redan vet det mesta varför du gillar honom så oerhört mycket. Men om det är någonting som jag inte vet om honom, som du tycker är mysigt. Låt mig veta det :)

2008-11-09 @ 01:57:16
Postat av: Lis again

Och förresten, det med idol. Det är en synd.

2008-11-09 @ 01:58:02
Postat av: gabbi

din lilla idolnörd det är ju ingen mening att titta nu när larsa är ute men du kan ju sitta hemma i soffan å krika när johan kommer haha :P

2008-11-16 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback