3 små grisar


.
köpte en tavla igår. den var så söt så man kunde inte motstå jag tycker den påminner om lussebullar.
Tur att mamma skall baka det i helgen.
Ska åka till ullared på fredag och igentligen får jag inte för mamma eftersom jag har varit borta mycket nu det sista. men det är ju inte så mycket. Så jag åker endå. Måste ha ett härligt break. Läste att grönt tea minskar bröst canser och eftersom jag är orolig så blir det till att gå ner och köpa det nu. Lätta trycket lite skall jag göra och sen sätta mig med fanskapsläxan Psykologi. Fast tycker det är lite roligt fast bara det inte är svårt. Ska ner till pappa imon och det ska endå bli skönt faktskt tyckte inte det förrut men har tydligen ändrat min åsikt. skönt skönt.


Kommentarer
Postat av: gabbi

fy faan vilken söt tavla!

2008-11-26 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback