22 nov

Denna dagen kan bara gå och dö tycker jag. ja imorgon är den borta och det tackar jag för. önska att denna dagen kunde tillbringas i ett stort vitt rum ensam med chokladkakor och The kooks konserter 24/7 ja men man kan ju inte få allt. Pannakaka på pannkaka hela tiden. Årkar inte med nu oj orkar. orkar inte ens stava rätt som ni kanska märker. och så klagar jag oxå fy.

Bara Luke kan rädda mig nu...just nu vill jag drömma :)
And off we goo. Och sedan när jag kommer tillbaka ska jag Thekooksbomba er med massa bilder. i know i like it and its my födelsedag today soo you have nothing to say even thoug you are not reading this i can always wish that you  are and care about my lovely pictures. men det är det nog bara jag som gör. 
off 

Kommentarer
Postat av: gabbi

grattis!! fy fan bomba på med bilder bara especially on the hair :P

2008-11-22 @ 15:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback