Söndagenenenenenenenenenenenenenenenenenen.

Eftersom Allie var elaker och  inte ville prata med moi i telefonen kollar jag nu på Kyle, förövrigt har jag kvällen inplanerad med tven. Jag behöver inte dig Alice, Dea på dig.
Just nu är det yougurt som gäller.
Har förövrigt varit på Ikea, jag får spader på stora folkmassor som bara snackar blaja, som stannar mitt framfören och som startar goa köer. Hittade bara två negro kuddar.


(tryckbar)
Det är något speciellt med bilden, den är farlig.
Cant stop looking. Jamie Bell.


Kommentarer
Postat av: knorr

du tror du e så smart men du e en tönt! en uppblåst tönt! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-03-09 @ 18:30:01
Postat av: gabbi

den ska vi också förstora upp :)

2008-03-10 @ 15:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback