Det är bättre att ha haft och förlorat, än att inte haft alls.

Sitter jag här och funderar i alldra högsta grad..Medan jag dricker mitt Jack Sparrow vatten. Ett ord, frächt.
Har idag efter veckors småtittande på Andra Avenyn verkligen förståt grejen med programet och att det faktiskt är bra, Så jag kommer självklart sitta bänkande vid Andra imon klockan 8...Fan det är ju gossip då ju. gossip VS Andra ave...Gossip :) Vad blir det för er?

Iallafall..Idag har jag som sagt sett mästerverket This is England. Amazing! Amazing! Sedan laddade jag en till film i dvdn, En Kärlekshistoria. Lika fin, underbar, vacker som alla dom andra gångerna! blir bara så jekla ledsen när jag ser den varje gång..Det är bra. 





image187


Du kan fixa det <3 Jag vet det.


Kommentarer
Postat av: gabbi

andra avenyn kommer i repric kl 22 på kanal 24 har du inte redan en kärlekshistoria hans händer.

2008-02-05 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback