!8

jahopp..18-24 skall man vara när man gör lumpen, Om 2 år. Jag har funderat på när man skall söka in? Hittade inte det på deras hemesida.  Sedan vad jag har försått rätt skall man böra träna ett tag innen så man klarar alla prover som skall göras..hujedamig. Att eftersom det där med att tjejer inte fått göra lumpen tidigare så har tjejer och killar praktiskt taget samma tester, konstigt med tanke på att tjejer inte har samma styrka m.m. men stor att dem skall försöka kolla på detta.  Det stod att de var svårt att komma in. Hoppas på det bästa. Kanske an aning tidigt att börja tänka på det. :)

Jag visste inte att killar blev beådrade att göra lumpen jag trodde dom som tjejer själva sökte in. strange. Men dom kollar på massa papper och beådrar vissa killar att komma och göra lumpen.
kolla mer vetja
http://www.lumpen.nu/Tjej/

Nu skall jag plugga Praktisk marknadsföring och sedan käka paketet glass jag var nere och buyade. Krossadchoklad sug på den du.

Kommentarer
Postat av: gabbi

yeah linis i millitäruniform i afgahnistan... det där med glassen lät inte helt fel

2008-02-05 @ 16:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback