Im going to steal you sky.

Dricker te och lyssna på underbaringarna. Idag har det varit en trevlig dag i skolan med en viss summa idioter, men det vet vi alla redan eller hur Rebecka? Framför mig hänger så klart min fina Gabbi teckning man tackar. Ikväll sitter man hemma med moder och kollar på idol såklart, för jag vet att en viss kommer vara där. Får la hoppas moder blir på bättre humör men jag tvekar och säger nej på den frågan redan nu oj va klipsk jag är.

Nu ska jag kolla lite närmare på vänsterpartiet och rensa The kooks bilder.
Tjing


En Bob för omväxslings skull.

Kommentarer
Postat av: gabbi

damn bobban va änna lite söt ju :P säg bara till om du vill ha någon mer tecknig

2008-12-12 @ 18:41:16
Postat av: beccaboo

ooh söt pojk på bilden hehe =) japp dumma idioter. men min fina teckning då vart hänger den ? XD

2008-12-12 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback