Funderar som fan

Äntligen klar med Måsen påsen analysen, det går så jävla smidigt att plugga på biblioteket för då måste man verkligen pugga och inget annat.
Köpt mina egna julklappar idag med mor och är nöjd över det jag hittade.

"Jag häpnar över hur han finns i varje ton och stavelse av sången, hur han kramar känslor ur den som knappt ens dess kompositör trodde den kunde bära." Skriver en underbar människa textstycket handlar  så klar handlar om självaste Johan Palm.  Jag vet att ingen kommer läsa resten men här är länken.
http://stenudd.blogspot.com/2008/11/idol-johan-palms-strlande-sorti.html
Läs den gärna det har jag gjort, ett antal gånger för mycket.

åh så va jag så glad för jag såg en snubbe som såg ungefär ut som Johan på stan idag, Alice jag lovar! Sådanna england convers, Johnny the rocker hår, skinjacka och taja bralls. runt 17 eller något.
Idag är jag stolt Göteborgare :) Va matrealisk jag låter men han va jätte söt...TÄNK om de var han!!! kom jag på nu! fan det kunde ha varit han..måste minnas...

Kommentarer
Postat av: jossan

skönt att vara klar med måsen.. min blev skit. kan inte vi plugga där nån gång? skulle vara roligt.

Postat av: gabbi

måsen är bajs johan kan va najs :P

2008-12-19 @ 10:38:36
Postat av: allydinpal

försök inte använda översmarta ord du inte kan hantera lille vännen

2008-12-19 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback