Solibacken

3dje april, skjuttsingen har ju fan inte aprillat någon. Alice är i luren, she makes me happie. Ofta Kofta, du är clever clemens.
GabbiGirl informerade mig om Outsiders som är idag kl 22.45 på kanal2 väldigt viktit, tackar. Sedan lyssnar jag på musiken från bibblan.
Val papret till 2an  som skall vara inne imon ligger här berdvid och jag har ångest för jag vet verkligen inte vad jag vill! Jag vill inte bli något innom handel eller turism varför? varför? Vad fan vill jag i mitt liv?
Jag vet verkligen inget inget inget inget inget inget, nu kan enbart Alice och Thin Lizzy rädda mig.
Tänk tänk tänk det är det jag skall göra.
See you soon in a shop near you.

Kommentarer
Postat av: gabbi

vi vinner asmkt pengar på lotto så sticker vi till england å bara softar

2008-04-04 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback