Back in buisness

hejhoo Skolan idag för nationella proverna, sedan köpte vi fika och satte oss vid trappan och hade det softicchhh sedan kom det massa copycats dom murvlarna. Satt och njöt i 2 timmar riktigt härligt. Ska sedan på  promenix med Lisa fisa gullegrisa. Hon slutar fem den poor thing.
Siter här och tänker. imon skall jag ta mig mod och prata med min handledare, tack gabbi issa och jossan för tipsen nu är verkligen så söta och snälla flickor. Tack.

Saknar, Saknar du äns mig. Jag har verkligen ingen arning, det verkar inte så,Jag vet inte vad vi hade men jag saknar det.




Det bränner på armarna hejsansa

Kommentarer
Postat av: gabbi

döh jag ska utbränna dig tills nästa gången :P

2008-04-17 @ 16:31:48
Postat av: Anonym

Förlåt men arning hahahahaha that made my day :D

2008-04-17 @ 18:12:27
Postat av: Anonym

alice din körv =D

2008-04-17 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback