torsdag

Idag har jag spenderat dagen i skolan. Och för att göra en uppgift var vi tvyngna att bege oss till svenska mässan. Där bestämmer vi oss för att ta hissen upp. men såklart ska den fastna. Panik . Men vi sitter endast fast i hissen i en kvart så det kändes inte jätte farligt, men lite chokad var men ju. Så nu sitter jag här och snackar om att jag fastnat i en hiss medans barnen i Afrika dör av svält ...:/ ajaj mina preoblem är minimala jämfört med deras så får man tänka! Man ska inte tycka synd om sig själv! ska försöka me det i frtsättningen.



Sen kom min favvis tjej Ali (du är så jäkla älskad!) och vi tröstade oss med Dirty dancing 2 och popcorne. mår så bra när jag är med dig, skrattar hela tiden ju:):) <3

Veckans härliga: ledig Mån ch tisdag nästa vecka YEYEYYEYYE

Kommentarer
Postat av: Gabbi

haha alla fick typ panik i hissen

2007-10-24 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback