Vart är köttbullen? någon?

Ja köttbullekastningar med sin mamma är inte speciellt vanligt...iallfall inte i mina familjekretsar? Men kanska är det just din familj hobby, varför inte?
Har proat oändligt mycket kläder idag...så lycklig att dem fortfarande är fit for fight och inte för små.
Har precis upptäck att Indiska faktiskt är en toppenbutik. testa själva så får ni se att ni hittar fynd efter fynd. jippi
Jag skulle oxå vilja förmedla att jag söker dig med mycket mattekunskap i bakhuvudet, ekvationer och polynom är inte något för mig. usch  

Ska oxå förmedla att dagens låt som spelas om och om i min Ipod är: Seaside - The kooks.
och att för alla er med absolut ingenting att göra finns det en lösning iallafall en liten stund måste dock varna er, sitt inte jätte nära skärmen att blunda går oxå bra.
Här är den, besök den , omfamna den , här är den!
http://www.winterrowd.com/ 

ska nu kila missa inte ! Csi ikväll klockan nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback