Haaalå

Ja hej på er mina trevliga "läsare" som jag sagt innan är det nog bara jag som läser min blogg...men man kan ju altid hoppas. Solen gasar på och jag vet inte om 8 min solning räcket för att få färg...kanska...hoppas för jag har sagt i sommar ska jag bli en brun böna.MEN glöm inte solskyddskräm för hudcancer är inte så bra.

nu kan jag meddela att jag har blivit en fittnesmännsika!! (tack Alice)(med stor bokstav). Har nämligen varit ute med min älskling Alice och gått till havet alltid lika vackert o roligt. Johoo
Har tränat in Greys Anatomis Choos me ,pick me ,love me replik...ni som ser på Greys
Anatomi kanska känner till den...

Dagens låt:  Jason Mraz - I'm yours

Tack Alice för att du finns!! min marängpaj
?vervinlig?

Kommentarer
Postat av: Alicekorv

haha ja de vill ja säga :P

2007-06-10 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback