söndag och iallafall en dag närmare våren!

Har precis kollat klart på Detroit rock city. En härlig rulle , Om fyra killar som försöker komma in en  Kiss konsert. Grymt härlig och värd att se mina vänner.

Ni glömmde vell inte att kolla på Melodifestivalen?
Idol-pöjkarna Måns och Sebastian gick till final, Helt okej för mig...Har alltid haft en liten förälskelse i Sebastian och dessutom e hans röst underbar.

Sitter och funderar på olika frågor som dyker upp i huvudet som
Hur Videaffärer(som hyr ut filmer) betalar eller om dom hyr filmen? aa det är en kluring
Eller hur världen kommer se ut om 100 år? den kanske inte finns.

Har precis sett/hört att Brittney har rakat av sig sitt hår helt crazy ,tycker synd om henne.

Ja nu har jag tråkat ut er med mina meningslösa ord. Kram  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback