snö snö

Har virrat runt på Indiskas hemsida och hittade två saker som jag ville ha! Ta en titt
önskar att jag hade      vill ha
Båda tröjor/tunikor kostar 199 kr och som sagt från Indiska!

Sitter här i min ensamhet( igen ) och väntar på ett mirakel...fast Las Vegas duger vell för idag.
Blev oerhört sugen på kinderägg faktiskt (fast jag är ju en stor tjej nu och får la avstå kinderäggs suget)
Matteboken ligger ocg stirrar mig i ansiktet
E någon med på att bränna alla böcker som har med skolan att göra på sista skoldagen!?
Den dagen jag avslutar ett kapitel och påbörjar ett nytt. Skönt slipper man dessa människor.
En helt ny människa.

Ska slänga mig famför tv Las Vegas ses

Kommentarer
Postat av: Josephine

Indiska har verkligen ryckt upp sig den senaste tiden och det glädjer mig! Fick med mig två fina saker hem idag faktiskt. Dom där på bilderna var också söta, bra pris också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback