Putte

Ja hej igen om du läst innan(förmodligen inte). Kan inte säga att vädret är smickrande just nu, Svinkalt, väldigt väldigt blåsigt.
E de någon mer än jag som gör misstaget att glömma sin käraste väns födelsedag?! (skäpning nu Lina)
Förlåt Ca min.
Och alla mina vänner det är ju fettisdagen hoppas det är rätt men med andra ord semledagen goa puckar...Mums.
E det någon mer är jag som tycker att minuterna när man precis har slutat skolan och promenaden till skåpet är den skönaste och bästa tiden på dagen....En dag avklarat!
Jippi Skolan e värkligen inte min grej. Men men tur att jag nästan är klar med 9an iallafall. Tycker synd om er nyblivande 6, 7,8!

Kram

Godaste frukten? någon som vill kommentera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback