Hej Sverige

Sitter och softar med en pirråg i knät. 
Har precis blivigt nöjd med solglasögonen jag köpte i torsdags. Har beställt Ellos lilla katalog världigt effektivt.
Om någon har ett svart till hur lät t.ex va konstigt det lät. Om det stavas så, så skriv gärna då.
Va så jävla förbannad igår..kollade på ett program om O.C och då sa Micha=Marissa att det var producenterna som bestämt att hon skulle dö! usch.
Jaja livet kan inte kretsa runt tv hela tiden!
Fast måste ändå tipsa om Filip och Fredicks "Ett herrans liv" på kanal 5 idag!
Ååå jag bara älskar dom, så härliga små snubbar.

Dagens låt: Thin lizzy The boys are back in town.(En flachback från 70 talet tror jag) Skön låt man måsta sjunga med!

Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback