....

Ja idag har jag presic kommit hem från härliga Falkenberg (Skrea strand). Har nämligen en liten sommar stuga där...sjukt  mysigt. Har fått en kick o vill nu plötsligt sy en kläning...vi får la se hur det går.  är såå sugen på en chokelat bit...fast jag redan har propat i mig chips o cocosbull....fy Lina ingen godis!! men..

Program vi inte får missa på tvburken idag: Fråga Olle kanal5 kl 21.50!  Och  American idol kanal 4 22.35 (tror jag).
Dom ska iallafall inte jag missa. :)

Sedan har jag ett litet tips för de uttråkade nu sisådär när det är halvkyligt o  kvällen närmar sig!.
www.stardoll.com  Tycker jag är skitkul.

Dagens låt : Eddies gun - The Kooks.

hoppas alla har det riktigt riktigt trevligt denna onsdag 2007 för den kommer inte komma igen!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback